Pages

Tuesday, April 9, 2013

ထား၀ယ္ၿမိဳ႕၊ဆန္းခ်ီ အ-မ-က ရပ္ကြက္လံုးကၽြတ္ ျမတ္ဆရာ ပူေဇာ္ပြဲ(၁၉၆၃ မွ ယေန႕ ထိ) ႐ုပ္-သံ

ထား၀ယ္ၿမိဳ႕၊ဆန္းခ်ီ အ-မ-က 
ရပ္ကြက္လံုးကၽြတ္ ျမတ္ဆရာ ပူေဇာ္ပြဲ










အခမ္းအနားအစီအစဥ္( ၁ ) ကာလမ်ားစြာကင္းကြာခဲ႔ေသာေက်ာင္းကေလး၏ေခါင္းေလာင္းသံအားျပန္လည္ခံစားျခင္း


အခမ္းအနားအစီအစဥ္( ၂ )ကန္ေတာ႔ၾကမည္႔ေက်ာင္းသား/သူမ်ားေနရာယူျခင္း။



အခမ္းအနားအစီအစဥ္( ၃ )အသက္၇၀ႏွစ္ ႏွင္႔အထက္ဆရာ ၊ဆရာမႀကီးမ်ားေနရာယူျခင္း

အခမ္းအနားအစီအစဥ္( ၄ )ျမတ္ဆရာဂုဏ္ျပဳေတးျဖင္႔ အခမ္းအနားကိုဖြင္႔လွစ္
ဆန္းခ်ီရပ္ကြက္သူ ေဒၚသန္းညြန္႔ ဂုဏ္ျပဳေတးျဖင္႔ ဂါရ၀ျပဳပါသည္။

အခမ္းအနားအစီအစဥ္( ၅ ) ျမတ္ဆရာပူေဇာ္ပြဲက်င္းပေရးေကာ္မတီအဖြဲ႔၀င္ “ေမာင္ေအးမင္း” မွ ႏႈတ္ခြန္းဆက္ဂါရ၀ စကားေျပာၾကားျခင္း။
ဤသို႕ေျပာၾကားရာတြင္ ဆရာတစ္ေယာက္၏အရည္အခ်င္းမ်ားျဖစ္ေသာ ၀ါသနာ၊ေစတနာ၊အနစ္နာ ဆိုေသာ “နာသံုးနာ” မွ အနစ္နာခံျခင္းကို အဓိကထား၍ေျပာၾကားသြားပါသည္။ ဆရာတို႕သည္ မိမိတပည္႔မ်ားအေပၚတတ္ေစခ်င္ေသာဆႏၵေလာဘ၊ေတာ္ေစခ်င္လြန္းေသာဆႏၵေလာဘ၊
လိမ္မာေစခ်င္လြန္းေသာဆႏၵေလာဘ၊ႏွင္႔ သြန္သင္ဆံုးမသည္ကိုမလိုက္နာလွ်င္ျဖစ္ေပၚလာေသာေဒါသ တို႕ေၾကာင္႔ ႐ုတ္တရက္ေသဆံုးမည္ဆိုလွ်င္ ....ေဒါသႏွင္႔ေသလွ်င္“ငရဲ” ၊ ေလာဘႏွင္႔ေသလွ်င္“ၿပိတၱာ” ကလြဲ၍ တျခားလားရာသည္မ႐ွိ။ထို႕ ေၾကာင္႔ဆရာဆိုသည္မွာ သံသရာတစ္ခုလံုး“နစ္” သည္အထိ “အနာခံ” တတ္ေသာပုဂၢဳိလ္မ်ား” ဟု မွတ္ယူရမွာျဖစ္ေၾကာင္းေျပာၾကားသြားသည္။



ဆရာမႀကီးေဒၚလွေ႐ႊမွ ရင္ထဲပီတိစကားႏွင္႔ ဆံုးမၾသ၀ါဒေပးျခင္း
 
ဆရာမႀကီးေဒၚခင္ၾကဴ မွ ရင္ထဲပီတိစကားႏွင္႔ ဆံုးမၾသ၀ါဒေပးျခင္း
ေက်ာင္းသား ေဟာင္း ဦးတင္႔ေဆြ မွ ရင္ထဲပီတိစကားႏွင္႔ေက်းဇူးတင္စကားေျပာၾကားျခင္း
ေက်ာင္းသူ ေဟာင္း ေဒါက္တာခင္မ်ဳိးဆင္႔ မွ ရင္ထဲပီတိစကားႏွင္႔ေက်းဇူးတင္စကားေျပာၾကားျခင္း


ျမတ္ဆရာပူေဇာ္ပြဲ ေအာင္ျမင္ျခင္းအထိမ္းမွတ္ ေအာင္ခေရပင္စိုက္ပ်ဳိးျခင္း

ေအာင္ခေရပင္ကို ျမတ္ဆရာပူေဇာ္ပြဲေကာ္မတီအဖြဲ႕၀င္ ဦးေဇာ္ေမာင္မွ စိုက္ပ်ဳိးေပး၍
ဆန္းခ်ီ အ-မ-က ပထမဆံုး ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးဦးအုန္းလြင္မွ ေ႐ႊရည္ ကိုလည္းေကာင္း၊
ယခုေက်ာင္းအုပ္ဆရာမႀကီးေဒၚတင္တင္ယု ႏွင္႔ ျမတ္ဆရာပူေဇာ္ပြဲေကာ္မတီအဖြဲ႕၀င္ ဦးေဖခင္ တို႕မွ ေငြရည္ မ်ားသြန္းေလာင္းၾကပါသည္။


ေက်ာင္းသားေဟာင္းမ်ားမွ မိမိတို႔ခ်စ္ခင္ေလးျမတ္ျပဳရေသာ မိမိဆရာမ်ားအားသီးသန္႕ကန္ေတာ႔ၾက၍ အခမ္းအနားကို႐ုတ္သိမ္းသည္။

ဆန္းခ်ီအ-မ-က အၿငိိမ္းစားဆရာမႀကီးမ်ားႏွင္႔ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ဆဲဆရာမမ်ား
ဆန္းခ်ီ အ-မ-က တြင္တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ဆဲ ဆရာမမ်ား



No comments:

Post a Comment