Pages

Saturday, September 21, 2013

ထား၀ယ္ၿမိဳ႕လယ္ ယေန႔ရွာပံုေတာ္ (ေတာင္ထား၀ယ္ဗိုလ္)

ေစ်းေတာင္ဘက္လမ္း၊ေဆာက္လုပ္ေရးရံုး၀င္း။-ဓာတ္ပံု-Win Bo

(18-9-2023)
ယခုတိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕ရံုးဝင္းသည္ တစ္ခ်ိန္က ဘုရားကုန္းဟု ထားဝယ္ရာဇဝင္အရေသာ္လည္းေကာင္း၊ ေရွးလူႀကီးမ်ားေျပာၾကားခ်က္အရေသာ္လည္းေကာင္း မွတ္သားဖူးပါသည္။
 ၎အဝင္း၏ေတာင္ဘက္ ေဆာက္လုပ္ေရးရံုး၏အေရွ႕ဘက္ေျမကြက္လပ္တြင္ ဝန္ထမ္းအိမ္ယာေဆာက္လုပ္ရန္
ေျမမ်ားတူးေနသည္ကို က်ေနာ္သတိထားမိေနသည္မွာ ၁၀ ရက္ခန္႔ရွိေလျပီျဖစ္သည္။ ရွာပံုေတာ္ခရီးသြားေနျခင္းေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊
ဌာနဆိုင္ရာေနရာျဖစ္ေနျခင္းေၾကာင့္လည္းေကာင္း ေလ့လာ၍မျဖစ္ခဲ့ေပ။ ယေန႔ ေန႔လည္ပိုင္းက ကိုGet Boyysေရာက္လာေသာေၾကာင့္ ႏွစ္ေယာက္သား သြားစပ္စုခဲ့ၾကသည္။
အေဆာက္အဦအသစ္ေဆာက္လုပ္မႈတြင္ သက္ဆိုင္ရာ တာဝန္မွဴးထံတြင္ အက်ဳိးအေၾကာင္းေျပာ၍ေလ့လာခြင့္ေတာင္းခဲ့သည္။
အုတ္ျမစ္ခ်ရန္တူးထုတ္ထားေသာေျမမ်ားႏွင့္ေရာပံုထားေသာအုတ္မ်ားကိုေလ့လာၾကည့္ေသာအခါ အရြယ္အစားသံုးေလးမ်ဳိးေလာက္ေတြ႔ရသည္။
၎တို႔ထဲတြင္ အထု ၃ လက္မ၊ အလွ်ား၁၅လက္မ၊ အနံ၉လက္မအုတ္ခ်ပ္ႀကီးမ်ားတြင္ ျဗဟၼီအကၡရာအမွတ္အသား (ဌ၊ ထ၊ ဗ၊ ရ)တို႔ကိုေတြ႔ရသည္။
ထို႔ေနာက္ အထု ၄လက္မ၊ အလွ်ား၁၂လက္မ၊ အနံ ၆.၅လက္မရွိေသာအုတ္ခ်ပ္မ်ားတြင္လည္း လက္ေရးစင္းမ်ားကိုေတြ႔ရသည္။
က်န္ေသာအုတ္ခ်ပ္ႀကီးမ်ားမွာ စာမေတြ႔ရေပ။ ယင္းေနရာသည္ (၁၁၁၆) သာယာဝတီနန္းေတာ္မတည္ခင္ကတည္းက ထားဝယ္သူ/သားမ်ား ရွိေနျပီး
 ယင္းကုန္းေပၚတြင္ ဘုရားမ်ား အဆင့္ဆင့္တည္ထားကိုးကြယ္ခဲ့ရာ တစ္ေခတ္တစ္ခါသို႔ေရာက္ေသာ္ ျပန္လည္တိမ္ျမဳပ္ခဲ့သည္ဟုေတြးယူစရာရွိေပသည္။
ဓာတ္ပံု-Win Bo


ဓာတ္ပံု-Win Bo


 ယခုတူးထုတ္ထားေသာေျမက်ဥ္းထဲမွ အုတ္တန္းမ်ားသ႔ူအလိုလိုရွိေနေသးသည္ကိုေတြ႔ရေပမည္။

 အခ်ဳိ႕မွာ ၃ေပခန္႔၊ အခ်ဳိ႕မွာ ၅ေပခန္႔အနက္မွာ အုတ္တန္းႀကီးမ်ားရွိေနသည္ကိုေတြ႔ရသည္။ အေပၚယံၾကည့္လွ်င္ ေျမကုန္းဟုထင္ေနၾကေသာ္လည္း
ေျမသားတစ္ေပ၊ ႏွစ္ေပခန္႔တူးခ်လိုက္လွ်င္ေရွးအုတ္ခ်ပ္မ်ား အစအနထြက္ေနသည္မွာ စိတ္ဝင္စားစရာပင္မဟုတ္ပါေလာ။ က်ေနာ္တို႔ေလ့လာျခင္းသည္
 စာေပရႈေထာင့္မွ ရာဇဝင္ျပန္ေဖာ္ေပးေသာ သုေတသနျဖစ္သည္။ ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က်တူးေဖာ္ျခင္းမဟုတ္ဘဲ အေဆာက္အဦေဆာက္ရန္တူးေဖာ္ေနေသာ၊
 တူးေဖာ္ထားေသာေနရာမ်ားမွ ထြက္ရွိလာေသာအုတ္ခ်ပ္အက်ဳိးအပဲ့မ်ားကိုသာလွ်င္ ေလ့လာရျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ယင္းေနရာသည္ဌာနဆိုင္ရာ
ေနရာျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ အေဆာက္အဦတစ္ခါျပန္လည္တည္ေဆာက္မႈမ်ဳိးႏွင့္ႀကံဳႀကိဳက္မွ
ေလ့လာခြင့္တစ္ႀကိမ္ရရွိမည့္ေနရာလည္းျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သြားေရာက္ေလ့လာျခင္းျဖစ္သည္။

 ေတာင္ထား၀ယ္ဗိုလ္

Friday, September 20, 2013

ရွင္မုတၳီးသို႔ ႐ွာပံုေတာ္ခရီး (ေတာင္ထား၀ယ္ဗိုလ္)















(14-9-2013) ယေန႔ရွာပံုေတာ္ခရီးအေနအျဖင့္ ရွင္မုတၳီးအနီးအနားတဝိုက္သြားေလ့လာခဲ့ပါသည္။ ရွင္မုတၳီးတြင္ ေလ့လာစရာမ်ားလြန္းေသာေၾကာင့္ တစ္ေန႔ခရီးပင္မေလာက္ေပ။ ရွင္မုတၳီးဘုရားသမိုင္း၊ နပ္စာရီေတာင္(ကြ်ဲခရမ္းေတာင္)သမိုင္း၊ ေဂ်ာဘုရားသမိုင္း၊ ေရႊဂူေတာင္ဘုရားသမိုင္း၊ နန္းေတာ္ရာေဟာင္း၊ အရူးေပ်ာက္ဘုရားသမိုင္း၊ ဘုရားပုပုေရႊဆင္းတုသမိုင္း စေသာ သမိုင္းမ်ားစြာကိုေလ့လာရေပမည္။ယင္းဘုရားသမိုင္းမ်ားႏွင့္ဆိုင္သည့္ေနရာမ်ားကိုသြားေရာက္ေလ့
လာျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ရွင္မုတၳီးဘုရား တာဝန္ခံ ေဂါပကလူႀကီးမ်ား၊ အရူးေပ်ာက္ဘုရားေဂါပကလူႀကီးမ်ား၊ ရွင္မုတၳီးေက်ာင္းႀကီးဆရာေတာ္ဘုရား၊ ရွင္မုတၳီးတိုက္ေက်ာင္းဆရာေတာ္၊ ရွင္မုတၳီးေက်းရြာ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး၊သက္ဆိုင္ရာရပ္မိရပ္ဖမ်ားႏွင့္ ေတြ႔ဆံုျခင္းမ်ား၊ ေလ့လာခြင့္ေတာင္းခံျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ခဲ့သည္။
 ေလ့လာရာတြင္ ထံုးစံအတိုင္း လမ္းခင္းထားေသာေနရာ၊ ပန္းျခံဝိုင္းမ်ား၊ အုတ္အေဟာင္းပံုမ်ားေလ့လာရပါသည္။ ေလ့လာေတြ႔ရွိမႈသည္မ်ားစြာေတြရွိေသာေၾကာင့္ ဆိုင္ရာဆိုင္ရာဆရာေတာ္မ်ား၊ ေဂါပကလူႀကီးမ်ား၊ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးတို႔ကို ဆက္လက္ထိန္းသိမ္းေပးရန္အသိေပးခဲ့ပါသည္။ မည္သည့္ အမွတ္အသားက မည္သည္ကိုဆိုလိုေၾကာင္းရွင္းျပေပးခဲ့ျပီး က်ေနာ့လက္ထဲတြင္ကိုင္ေဆာင္ထားေသာ အကၡရာေျပာင္းလဲပံုမိတၱဴကိုပါ ေပးခဲ့ပါသည္။ ရွင္မုတၳီးတစ္ဝိုက္တြင္ ျဗဟီၼအကၡရာႏွင့္ ပ်ဴအကၡရာပါအုတ္ခ်ပ္မ်ားသည္ တစ္ခ်ပ္တစ္ေလမဟုတ္ေပ။ ေတာင္ေပါင္းမ်ားစြာျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္၍ က်ေနာ္တို႔ေလ့လာေတြရွိခ်က္မ်ားျဖစ္ေသာအုပ္မ်ားသည္ မည္သည့္ေနရာတြင္ မည္သည့္အကၡရာေတြ႔ရေၾကာင္း တစ္ခါတည္းေျပာျပခဲ့ပါသည္။ ရွင္မုတၳီးေလ့လာမႈသည္ မိုးေအးေအးေလးႏွင့္ တစ္ေနကုန္ဆံုးသြားေသာ္လည္း ေလ့လာမႈက မျပီးေခ်။ ဆက္လက္သြားေရာက္ေလ့လာရပါဦးမည္။ ႀကိဳးစားပါဦးမည္။ -----------
 
ယေန႔ရွင္မုတၳီးမွရရွိေသာ ျဗဟၼီ/ပ်ဴအကၡရာပါအုတ္ခ်ပ္မ်ားပံု




















 
 ေတာင္ထားဝယ္ဗိုလ္
 
***************************************************************
 

Thursday, September 19, 2013

မွီအံုးေတာင္ သို႕႐ွာပံုေတာ္ခရီး


မွီအံုးေတာင္ဘုရား ၊ ဓာတ္ပံု - Win Bo (Facebook)

ဓာတ္ပံု - Win Bo (Facebook)
ယေန႔ရွာပံုေတာ္ခရီးအေနအျဖင့္ ထားဝယ္ၿမိဳ႕ေျမာက္ဘက္(၈)မိုင္ခန္႔ကြာေသာ ထားဝယ္ေရး ကားလမ္းအေရွ႕ဘက္ရွိ မွီအံုးေတာင္ဘုရားသို႔သြားခဲ့သည္။

“ထားဝယ္ရာဇဝင္ေတာ္ႀကီးအရ ျမတ္စြာဘုရား၏ ဗ်ာဒိတ္ေတာ္အတိုင္း နရုတိမင္းျမတ္သည္ ဇင္းမယ္ဘုရင္၊ ယိုးဒယားဘုရင္၊ ယြန္းဘုရင္တို႔ႏွင္ မင္းေလးပါးစုေပါင္းၿပီး သကၠရာဇ္ ၆၇ခုႏွစ္တြင္ ဣသိႁႏၵေတာင္(မွီအံုးေတာင္)၌ ေစတီေတာ္ကို စတင္တည္ေတာ္မူသည္။”

၎ေစတီေတာ္သည္ သကၠရဇ္ ၆၉ခုႏွစ္၊ တန္ခူးလဆန္း(၁၀)ရက္၊ ေန႔၌ ၿပီးစီးေအာင္ျမင္ေတာ္မူေလသည္။ ဟူ၍ ေဖာ္ျပထားသည္။

“ေနာင္ရာဇဝင္မ်ားတြင္- မွီအံုးေတာင္ဟုေခၚရျခင္းမွာ ေဒါင္းဖမ္းရန္ထြက္လာေသာ မုဆိုးငႏြားသည္ ေဒါင္းမရ၍ အကြ်တ္တရားရကာ
ေဂါဝိႏၵရေသ့အမည္ျဖင့္ ရေသ့ျပဳသြားေၾကာင္း၊ ထို႔ေနာက္ ရွင္ေတာင့္ပံုေစတီေတာ္ကိုတည္ခဲ့ေၾကာင္း
 ေနာင္အခါ တရားအားထုတ္ရန္ ဣသိႁႏၵေတာင္သို႔လာခဲ့ေၾကာင္း၊ ယင္းတရားအားထုတ္ေသာေတာင္သည္ မွီအံုးေတာင္တြင္ခဲ့ေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားသည္။ ”


မွီအံုးေတာင္တြင္ေလ့လာၾကည့္ေသာအခါ ျပန္လည္ျပဳျပင္ထားျခင္းေၾကာင့္ စာပါေသာအုတ္တစ္လံုးတစ္ေလေတာင္ရွာမေတြ႔ေပ။
က်ေနာ္တို႔ေလ့လာေသာေနရာမ်ားမွာ ထံုးစံအတိုင္း လမ္းခင္းထားေသာေနရာမ်ား၊ ပန္းပင္ေျခရင္းမ်ား၊ ေစတီအနီးအနားအုတ္ေဟာင္းမ်ားသာလွ်င္ျဖစ္ေပသည္။
 ေနာင္ျပန္လည္ျပဳျပင္မႈမ်ဳိးႏွင့္ တိုက္ဆိုင္မွ ရေပမည္။ မွီအံုးေတာင္တြင္ အႏွစ္(၃၀)ေက်ာ္ကတည္းက သတင္းသံုးေနေသာ ဆရာေတာ္ကိုယ္တိုင္ လိုက္လံျပသေပးခဲ့ေသာ ေက်ာက္ကူေပၚတြင္ ရေသ့၏ ေက်ာက္ကုလားထိုင္၊ ရွင္ေဇာရွင္ခံ ကစားရာေနရာ၊
အိပ္မက္အရ ျပန္လည္တည္ထားေသာေစတီငယ္မ်ားကိုသာ ဖူးေျမာ္ရင္း၊ မွတ္တမ္းယူရင္းသာျပန္လာခဲ့ရသည္။

ဆက္လက္ရွာေဖြေလ့လာသုေတသနျပဳပါဦးမည္။

ေတာင္ထားဝယ္ဗိုလ္

Monday, September 16, 2013

အရက္ကို ခြန္အားျဖည့္အခို်ရည္နွင့္ ေရာစပ္ျပီး ေသာက္ျခင္းက ထင္ထားသည္ထက္ ပို၍အႏၱရာယ္ျကီး


ပို၍ေသာက္ေကာင္းေစရန္ အရက္ကို ခြန္အားျဖည့္အခို်ရည္ မ်ားနွင့္ ေရာစပ္ေသာက္ျခင္းက ေလာေလာဆယ္ သုေတသနက ေျပာျကားထားသည္မ်ားထက္ ပို ၍အႏၱရာယ္ျကီးေျကာင္း ေက်ာ္ ျကားသည့္ စိတ္ပညာရွင္တစ္ဦး က အခိုင္အမာေျပာျကားလိုက္ သည္။

လြန္စြာလူျကိုက္မ်ားသည့္ Red Bull ကဲ့သို့ အခို်ရည္မ်ား နွင့္ ေဗာ့ဒ္ကာအရက္အား ေရာ၍ အားရပါးရ ေမာ့ေသာက္ေနသူ မ်ားကို အစစ္အမွန္ထင္ဟပ္ျခင္း မရိွေသာ ဓာတ္ခဲြခန္း ေလ့လာမႈ မ်ားက လဲြမွားစြာနွစ္သိမ့္ျခင္းျဖစ္ နိုင္ေျကာင္း ပါေမာကၡ ပီတာမီလာ က ေျပာျကားခဲ့သည္။

ဒီအရက္ကို ခြန္အားျဖည့္ အခို်ရည္နွင့္ ေရာစပ္ေသာက္ ျခင္းက အခိ်န္ျကာျကာ ေသာက္ မိျခင္းအျပင္ မူးယစ္မႈအဆင့္ပမာ ဏမ်ားစြာ ျမင့္မားေစသည့္အ တြက္ အႏၱရာယ္ျမင့္မားလာျခင္း မွာ စိုးရိမ္ေနရျပီဟု ၄င္းကေျပာ ျကားခဲ့သည္။ အေမရိကန္နွင့္ ဥ ေရာပမွ ေကာလိပ္ေက်ာင္းသား ေလးဦးလွ်င္ သံုးဦးခန့္မွာ ယင္းကဲ့ သို့ ေရာစပ္ေသာက္သံုးေနေျကာင္း စစ္တမ္းမ်ားက ျပသလ်က္ရိွသည္။ သို့ေသာ္လည္း ခြန္အားျဖည့္အ ခို်ရည္မ်ား၏ အခန္းက႑မွာ သု ေတသနျပုလုပ္ဆဲသာျဖစ္ျပီး အ ခို်ရည္တစ္မို်းနွင့္ အရက္ပမာဏ နည္းပါးစြာ ေရာစပ္ျခင္း အာနိသင္ မ်ားကို ေလ့လာမႈ အမ်ားအျပား ျပုလုပ္ထားျပီဟု ဩစေျတးလ် နိုင္ငံ Deakin University  မွ တဲြ ဖက္စိတ္ပညာပါေမာကၡမီလာက ေျပာျကားခဲ့သည္။

အႏၱရာယ္ကို မစိုးရိမ္သင့္ ေျကာင္း သုေတသီတခို့်က သံုး သပ္ခဲ့ေသာ္လည္း ၄င္းတို့ထဲမွ သု ေတသီအမ်ားအျပားကို Red Bull  ထုတ္လုပ္သူမ်ားက ေငြေျကးအ ေထာက္အပံ့ ေပးထားသည္ဟု ယင္းကေျပာသည္။

Yangon Media Group

Sunday, September 15, 2013

ထား၀ယ္ေျမမွ ပ်ဴသက္ေသ(``ရ´´ေကာက္ေျပာင္းလဲပံု)


ျမန္မာစာေပကို ေလ့လာလိုက္စားသူတို႔အတြက္ ရေကာက္ေျပာင္းလည္းပံုကို အက်ဥ္းတင္ျပလိုက္ပါသည္။
က်ေနာ္တို႔ငယ္စဥ္ကတည္းက ျမန္မာအကၡရာေျပာင္းလဲပံုကို သင္ၾကားခြင့္ရရွိခဲ့ေသာ္လည္း ဆရာႀကီးဦးသာျမတ္ႀကိဳးစားအားထုတ္ခဲ့ေသာပံုေဖာ္အကၡရာမ်ားကိုသာ ေလ့လာသင္ၾကားခြင့္ရရွိခဲ့ပါသည္။
 ယေန႔ တကၠသိုလ္ဝင္တန္းျပ႒ာန္းခ်က္စာအုပ္တြင္လည္း အရုပ္ျပပံုမ်ားျဖင့္သာ သင္ၾကားေနပါေပသည္။
 မည္သို႔မည္ပုံ ေျပာင္းလဲေၾကာင္းကို လက္ေတြက်က်သင္ၾကားခြင့္မရရွိခဲ့ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေက်ာင္းသား/သူမ်ားအေနျဖင့္ ယေန႔က်က္၊ ေနာက္တစ္ေန႔ျပန္ေမ့ျဖစ္ခဲ့ရသည္မဟုတ္ပါေလာ။
 စိတ္မ်က္စိ၊ စိတ္အာရံုတြင္သာ မွန္းဆၿပီးသင္ယူခဲ့ရသည္မွာ ယေန႔မ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႔ပင္ျဖစ္သည္။

ထားဝယ္ေဒသတြင္ ထားဝယ္လူမ်ဳိးမ်ားသည္ ေရွးႏွစ္ေပါင္းတစ္ေထာင္ေက်ာ္ကတည္းက
 ေနထိုင္ခဲ့သည္ဟု တစ္ေခတ္ တစ္ခါက လက္ခံခဲ့ေသာ္လည္း
ယေန႔ဘာ့အတြက္ေၾကာင္ လက္မခံခဲ့သနည္း။ 

ထိုကဲ့သို႔ ထားဝယ္ေဒသတြင္ေနထိုင္ေသာ ထားဝယ္တိုင္းရင္းသားမ်ားမရွိပါက
အဘယ့္တြက္ေၾကာင့္ ေရွးႏွစ္ေပါင္း တစ္ေထာင္ေက်ာ္က ပ်ဴလူမ်ဳိးမ်ား စာေပစတင္ေရးသားခဲ့ေသာ ျဗဟၼီအကၡရာႏွင့္ ပ်ဴအကၡရာမ်ား
 ထားဝယ္ေဒသတြင္ အဘယ္တြက္ေၾကာင့္ ရွိေနရသနည္း။ ယင္းေမးခြန္းႏွစ္ခုသည္ အေျဖပင္ျဖစ္ပါသည္။

ထားဝယ္ေဒသတြင္ ထားဝယ္လူမ်ဳိးမ်ားသည္ ေရွးႏွစ္ေပါင္း တစ္ေထာင္ေက်ာ္ကတည္းကေနထိုင္ၾကျပီး ျဗဟၼီအကၡရာႏွင့္ ပ်ဴအကၡရာတို႔ကို
တြင္တြင္ၾကယ္ၾကယ္ သံုးစြဲေနခဲ့ျပီျဖစ္သည္။ ယင္းလူမ်ဳိးတို႔သံုးစြဲခဲ့ေသာ အကၡရာမ်ားက ယေန႔ျမန္မာစာေပကိုမ်ားစြာ အေထာက္အကူျပဳေပလိမ့္မည္မွာအမွန္ပင္ျဖစ္သည္။

ထားဝယ္လူမ်ဳိးကို သာမန္လူမ်ဳိးစုတစ္ခုထဲသို႔ တည့္သြင္းပါက လူမ်ဳိးစုကို အထင္ေသးရာ၊ တန္ဖိုးမထားရာေရာက္ေပလိမ့္မည္။
 ႏိုင္ငံေတာ္က အမ်ဳိးဂုဏ္၊ ဇာတိဂုဏ္ျမင့္မားေရး၊ ယဥ္ေက်းမႈအေမြအနစ္မ်ား၊ အမ်ဳိးသားေရး လကၡဏာရပ္မ်ားမပေျပာက္ေအာင္ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ေရးဟူသည့္
 လူမႈေရးဦးတည္ခ်က္မ်ားကို အမွန္တကယ္ တန္ဖိုးထားပါက ထားဝယ္လူနည္းစုကိုလည္း တသီးတျခား လူမ်ဳိးစုတစ္ရပ္အေနျဖင့္ ထိန္းသိမ္းတန္ဖိုးထားသင့္ျပီတင္သည္။
 ထားဝယ္ေဒသတြင္ ထာဝယ္လူမ်ဳိးတို႔သည္ မိမိတို႔တတ္အပ္ေသာ ျဗဟၼီစာ၊ ပ်ဴစာေပမ်ားျဖင့္ အမွတ္အသားျပဳခဲ့သည္မွာ ယခု သက္ေသခိုင္ခိုင္မာမာျပသထားျပီးျဖစ္သည္။
အထက္ျပန္မာျပည္တစ္ခြင္လံုးရွာေဖြခဲ့ေသာ္လည္း တစ္စုတစ္ေဝးတည္းမရွိနိုင္ေသာ ျဗဟၼီအကၡရာ၊ ပ်ဴအကၡရာတို႔သည္ ယေန႔ထားဝယ္ေဒသတြင္ ေတာင္ပံုယာပံု ေတြေနရျပီျဖစ္သည္။
 ထိုကဲ့သို႔ သမိုင္းတစ္ေခတ္ရဲ႕အေမြအနစ္မ်ားရွိေသာထားဝယ္ေဒသကို တိုင္းတစ္ပါးသားတို႔ကလည္း စီးပြားေရးေစ်းကြက္အရေသာ္လည္းေကာင္း၊
 ေရွးေဟာင္းယဥ္ေက်းမႈအေမြအနစ္မ်ားကိုစံုမက္ေမာ၍ေသာ္လည္းေကာင္း မ်က္စိက်ေနၾကသည္မွာလည္း ယခုမ်က္ျမင္ျဖစ္သည္။
 ႏိုင္ငံေတာ္၏ စီးပြားေရးအရ ထားဝယ္ေဒသ၌အခ်ဳိ႔ေနရာမ်ားတြင္ စီးပြားေရးအေဆာက္အဦမ်ား လာေရာက္ အရင္းအႏီႈးျမွဳပ္ႏွံခဲ့ေသာ္လည္း
 ထားဝယ္လူမ်ဳိးမ်ားႏွင့္ ၎တို႔၏ ယဥ္ေက်းမႈနယ္ေျမမ်ားကို ကမာၻတည္သေရြ႕ ထိန္းသိမ္းထားသင့္ျပီထင္သည္။



















အထက္ပါေဖၚျပထားေသာ (ရ)အကၡရာတစ္လံုးတည္းသာလွ်င္မဟုတ္ဘဲ အျခား အကၡရာမ်ားသည္လည္း အမ်ဳိးအစားစံုလင္ေအာင္ ယခုမေတြရွိခဲ့ရေသးေသာ္လည္း
အကၡရာတစ္ခု၌ ႏွစ္မ်ဳိး၊ သံုးမ်ဳိးေလာက္ရွာေဖြေတြ႔ရွိထားျပီးျဖစ္သည္။
 က်န္ရွိေနေသးေသာ အကၡရာမ်ားကို ဆက္လက္သုေတသနျပဳလုပ္အားထုတ္ႀကိဳးစားပါဦးမည္။

                                                                    ေတာင္ထားဝယ္ဗိုလ္
                                                                         (7-9-2013)